Är det tillåtet att röka i sin lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    Det är inte förbjudet att röka inne i våra lägenheter, men vi rekommenderar att du röker utomhus.

    Som hyresgäst har du vårdplikt för din bostad och om du orsakar missfärgningar eller dålig lukt kan du bli återställningsskyldig för skadorna, den dagen du flyttar ifrån lägenheten. Tänk på att vädra och städa ordentligt så att röklukten inte fäster på dörrar, skåpluckor med mera.

    Önskar dig en trevlig dag!