Är jag fortfarande registerad på Mina sidor?

när jag loggar in får jag "till svar" att jag /mitt personnummer inte finns registrerat

Kommentarer

  • Hej!

    Det låter som att du inte har en profil registrerad på vår hemsida.

    Om du har haft en profil kan det vara så att den blivit bortrensad om du inte varit aktiv. Vi har aktiv kö vilket innebär att man måste logga in sig på vår hemsida minst en gång om året för att hålla sig aktiv. Om det inte sker så blockeras först kontot för att sedan efter ytterligare 60 dagar sedan rensas bort.

    Det kan även vara så att om du försökt registrera dig att det inte gått igenom.

    Du gör en ny kundregistering genom denna länk.

    Har du frågor får du gärna kontakta oss säljare på uthyrningen. Du hittar våra kontaktuppgifter här