Var hittar jag planlösning på min lägenhet?

Hej jag vill ha en aktuell planlösning på min tilldeladd lägenhet

Kommentarer

  • Hej ,
    du hittar planlösningen när du loggar in på mina sidor. Det finns under rubriken mina avtal. Om avtalet inte har påbörjats måste du först trycka på mer information så kommer du hitta avtal samt planlösning där.

    Maila oss annars på uthyrning@karlskogahem.se så kan vi även maila över planlösning.

    Ha en trevlig dag!