Var kan jag som inte bor hos er hyra garage?

Hej jag vill garage för hyra har ni nån

Kommentarer

  • Hej!

    Bor du hos oss idag? I så fall loggar du in via mina sidor och aktiverar dig i fordonskön och söker garage i ditt område alternativ i de centralgarage som nämns nedan.

    Om du inte bor hos oss kan du hyra plats i centralgaraget antingen på Skrantahöjden eller Saxlyckevägen. För att söka dessa garage behöver du göra en kundanmälan och ställa dig i fordonskön. Klicka här för att komma till kundanmälan! Därefter kan du söka lediga platser.

    Ha en trevlig dag!
  • Jag bor inte hos er. Finns det ingen vanlig garage? Jag tror inte centralgarage är säkert.
  • Hej igen!

    Bor du inte hos oss är det bara centralgarage vi har att hyra ut.

    Gällande säkerheten är det i kameraövervakning i båda centralgaragen samt att det är metallburar för ökad trygghet. I varje bur är det två till fyra platser men man har bara nyckel till sin egenplats.