Får jag parkera på gården?

Det är så långt från mitt garage till min entrédörr, kan jag få parkera en kort stund utanför den när jag har handlat?

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, du får parkera på gården för i- och urlastning av bilen, till exempel om du har handlat. Du får då stå där högst tio minuter. Om parkeringen är i samband med en flytt kan du stå längre, så länge det är aktivitet vid bilen.

    Hälsningar,
    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare