När byter ni ut köksluckorna?

Hej,
Mina köksluckor är så gamla och fula, när kommer de bytas ut?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi på Karlskogahem tillämpar HLU, hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll. Det innebär att du själv bestämmer om din lägenhet ska underhållas, eller om du hellre vill få rabatt på hyran (det är en engångsrabatt som kommer på decemberavin).

    En gång om året, på hösten, skickar vi information till våra hyresgäster när det är dags för underhåll av just din lägenhet. Du får även information om hur stor rabatt du får om du avstår från underhållet, alternativt hur mycket du får betala om du vill tidigarelägga ditt underhåll. Även om dina köksluckor inte ska bytas just i år kan du alltid betala den beräknade mellanskillnaden och få nya luckor monterade nästkommande år.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare