Kan jag hyra en möblerad lägenhet?

Hej! Jag är intresserad av att hyra en möblerad lägenhet för 1 månads tid men hur går jag tillväga?

Kommentarer

  • Hej! Våra möblerade lägenheter hyr vi ut till företag. Om du är ett företag som vill hyra så mejlar du oss på uthyrning@karlskogahem.se. Glöm inte bort att ta med vilken period du önskar hyra så får vi se om vi har någon lägenhet tillgänglig.

    Ha en trevlig dag!