Är jag kvar i kön?

jag är medlem hos er från 2016 men jag har inte fått inga förslag av er och jag undrar varför får jag inga lägenhet och när jag loggar in så ser jag att jag är inte medlem längre hos er

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har en aktiv kö vilket innebär att man måste logga in minst var 180 dag. Om det går längre än 180 dagar mellan inloggningarna går det in en blockering. Går det ytterligare 90 dagar utan att vi på Karlskogahem kontaktas raderas kontot helt.

    Om du vill stå i vår bostadskö måste du på nytt göra en köregistering på vår hemsida.

    Ha en trevlig dag!