Måste jag vara med på besiktningen?

Hej!
Jag ska flytta och har en förbesiktning inbokad. Måste jag vara med på besiktningen?

Kommentarer

  • Hej!
    Det är inget krav på att du måste närvara vid besiktningen, men det är bra om du kan vara med. Du kommer få information av din områdesansvariga under besiktningen och det är ett bra tillfälle att diskutera eventuella skador/åtgärder i lägenheten.

    Hälsningar,
    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare