Looga in på hemsidan

Varför kunde jag inte looga in?

Kommentarer

  • Hej!

    Mellan 7/9 17.00 och 10/9 07.00 kommer du inte kunna logga in på Mina Sidor. Du kommer inte heller kunna söka lägenhet eller leta efter lediga lägenheter via vår hemsida.

    Det beror på att Karlskogahem kommer att uppdatera sina system. Det innebär att Mina Sidor och andra funktioner på hemsidan kommer att ligga nere under cirka två dagar.

    Under dessa två dagar kommer Ekonomi och Uthyrning inte finnas tillgängliga på telefon. De ordinarie telefontiderna upptas igen 10/9.

    Då du inte kan göra felanmälan via Mina Sidor under denna tid hänvisar vi dig till felanmälan via telefon (0586-657 20). Efter 07.00 10/9 kommer du kunna logga in och använda Mina Sidor precis som vanligt!

    Hoppas du får en bra dag!

    Hälsningar,
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare
  • du inte kunna logga in på Mina Sidor. Du kommer inte heller kunna söka lägenhet