Logga in, hur får man den möjligheten?

Logga in, hur får man de möjligheten?

Kommentarer

  • Hej!

    För att kunna logga in på Mina Sidor behöver du vara registrerad i vår bostadskö. Såhär gör du för att registrera dig!

    • Först går du in på www.karlskogahem.se och väljer "Köregistrering"

    • Sedan fyller du i dina personuppgifter, för att skapa en profil. Här väljer du till exempel vilket användarnamn och lösenord du ska ha när du loggar in.

    • Följ sedan stegen i anmälan för att skapa och aktivera din profil.

    • För att sedan logga in klickar du på först "Meny", sedan "Mina Sidor". Logga sedan in med ditt användarnamn och lösenord.

    Lycka till!

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare