Kan ni låsa upp dörren till tvättstugan?

Hjälp! Jag kom fem minuter för sent till tvättstugan och nu är min tvättid slut. Dörren är låst och min tvätt ligger därinne. Kan ni komma och öppna?

Kommentarer

  • Hej!

    För att låsa upp tvättstugan och hämta din tvätt måste du kontakta Securitas. Det är de som har hand om låsöppning, oavsett tid på dygnet. Samma sak gäller om du vill få din lägenhetsdörr upplåst. Du når Securitas på 0586-350 00.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare