Vad händer med mina poäng om jag flyttar ut?

Hej!

Om man flyttar ifrån er, försvinner mina köpoäng då?

Kommentarer

  • Hej,
    Det stämmer att köpoängen försvinner i samband med att avtalet avslutas eller att ett nytt påbörjas.

    Vill man stå i våran bostadskö igen behöver man efter avtalets slut gå in på mina sidor och aktivera sig på nytt.

    Hälsningar,
  • Jag  är flyttar till min kompis  hur det försvinner mina poäng  jag undrar på det det är inte mitt lägenheter
  • Hej,
    När du flyttar ut från oss , dvs avslutar ditt lägenhetsavtal, försvinner dina poäng.

    Vill man återigen stå i vår kö behöver man gå in och aktivera sig.

    Hälsningar,
  • Försvinner alla köpoäng om man fått en lägenhet hos er?
  • Hej!

    Ja, om du får en lägenhet, byter lägenhet eller flyttar ifrån Karlskogahem så nollställs köpoängen.