Kan jag skaffa fler nycklar?

Hej! Jag har tappat bort en av mina nycklar till lägenheten. Kan jag gå till en låssmed och göra en kopia av nyckeln?

Kommentarer

  • Hej!

    Våra nycklar är stöldmärkta, så det går inte att göra kopior på dem. Om du tappat en nyckel och du inte tror att den kommer komma till rätta rekommenderar vi dig att göra ett låsbyte. Det beställer du i vår Bobutik. Ett låsbyte kostar cirka 2 400 kr, en summa som kommer på din nästkommande hyresavi.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare