Hur gör jag för att skriva bort mig från kontraktet?

Hej! Jag och mitt ex gick isär i våras och jag ser att jag fortfarande står med i kontraktet på lägenheten vi hade tillsammans. Han bor där ensam och jag bor på annan håll sen länge, så det vore bra om jag inte stod med i det kontraktet.

Kommentarer

  • Hej,
    Vi ska självklart hjälpa dig med detta. Maila oss på uthyrning@karlskogahem.se
    eller ring oss på nr 0586-657 10 under våra telefontider. Mån-tors 8-9 och 14-15 samt fre 8-9.

    Hälsningar