Jag vill hyra en parking plats i skogsrundan området?

Jag bor i skogsrundan 28a .Jag vill ha en vanlig parking plats . Jag bor i skogsrundan nästan 3 år och många gånger har betalat parkingbot .
Tel:0729343167

Kommentarer

  • Hej

    Det finns lediga parkeringsplatser på Skogsrundan att göra intresseanmälan på. Det gör du när du loggar in på Mina Sidor. Det är endast person som står på kontraktet som kan hyra parkering.
    Önskar dig en trevlig måndag!

    Lillemor Administratör