Jag skulle vilja bo i karlaskoga där har jag mina nära och kära

Vill så järna flytta till karlsoga där har jag min släkt  finss inga släkt i märsta säkner mig ensam och kan tänka frändra min livs till att börja jobba dett har varit min dröm flytta till karlsoga och börja jobba.dett finss många förebilder till mig son jobbar dett är min önskan

Kommentarer

  • Hej Carola!
    Välkommen att söka bostad via vår hemsida.
    Här presenteras lediga lägenheter och du har möjlighet att själv söka bostad.
    Börja med att göra en kundanmälan.
    www.karlskogahem.se
    Ha en fin dag!

    Lillemor Administratör