Hur gör jag för att säga upp min lägenhet?

Hur man kan göra uppsägning
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,
    Om du har mobilt bank-id är det enklaste sättet att logga in på mina sidor.
    När du loggat in kommer du hitta en bit ner rubriken som heter "mina avtal". Där finns det en knapp som heter "säg upp avtal online". När du trycker på den knappen hamnar du på en ny sida där du markerar vilket avtal du vill säga upp.

    Avflyttningsdatumet räknas automatiskt ut vilket är uppsägningstiden på tre kalendermånader. Nästa steg är att fylla i dina kontaktuppgifter samt din nya adress dit du flyttar. Sedan trycker du på knappen "vidare till signering av uppsägning".

    Där kommer du behöva bekräfta uppsägningen och sidan signera via hjälp av mobilt bank-id.

    Där efterkommer du få en bekräftelse direkt om uppsägningen har gått igenom.

    Du får gärna kontakta oss via telefon. Telefonnummer och telefontider hittar du här.

    Saknar du mobilt bank-id kan du kontakta oss via telefon för att boka in en tid du kan komma till Bobutiken och gör uppsägningen.

    Ha en trevlig dag!
    Bästa svaret