Får jag installera en diskmaskin?

Hej!
Jag är så trött på att diska för hand, jag funderar på att köpa en diskmaskin. Kan Karlskogahem installera den åt mig?

Kommentarer

  • Hej!

    Diskmaskin kan verkligen förenkla vardagen, men innan du slår till och köper ny disk- eller tvättmaskin måste du ta kontakt med oss. Vi gör då ett hembesök och kontrollerar vilken typ av maskin som passar och om den maskin du tänkt dig är möjlig att installera.

    När du köper ny disk- eller tvättmaskin måste du alltid köpa installationen av oss. Det beror på att installationen måste utföras av ett fackmannamässigt sätt för att vara så säkert som möjligt. Blankett och priser för detta hittar du här!

    Hälsningar,

    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare