Får jag installera ett badkar?

Hej,
Jag har flyttat in i en lägenhet med dusch och jag skulle gärna vilja ha ett badkar. Kan jag köpa ett från er och hjälper ni till att installera det?

Kommentarer

  • Hej !

    Vi har inte badkar som tillval, det betyder att du inte kan köpa något via oss. Du kan såklart köpa ett badkar själv, men du måste dels installera det själv samt återställa badrummet den dagen du flyttar (ta bort badkaret igen).

    Hälsningar,
    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare
  • Jag behöver badkar för mina funktionshinder och måste vara säker på att inte ramla och slå mig så fruktamsvis i en dusch som jag gör. I ett badkar får jag sitta ner och ta det lugnt, jag har en våldsam yrsel och ett ben som håller på att bli förlammat, jag kan inte stå upp, jag måste sitta ner i ett badkar.     MVH

  • Hej!
    I ditt fall handlar det om en bostadsanpassning.
    Kontakta kommunens servicecenter så guidar dem dig vidare vem du ska vända dig till. Du hittar servicecenters kontaktuppgifter via denna länk.