Hur ändrar jag mina inkomstuppgifter?

Jag behöver ändra mina inkomstuppgifter och att jag studerar och inte längre arbetar. Såg häromdagen att man kunde ändra det men nu hittar jag inte dit igen! Var på eran hemsida ska jag söka för att kunna ändra det?

Kommentarer

  • Hej!
    Om du vill ändra dina uppgifter står det under "mina profiler" vilka köer du står i (lägenhet/fordon). Till höger finns en knapp "ändra" som du klickar på, där kan du sedan lägga in dina nya uppgifter.
    Skulle du blir aktuell för en lägenhet kommer vi begära in underlag för dina inkomstuppgifter. Om du får/har erbjudande så ha gärna dessa uppgifter förberedda.
    Hör gärna av dig om du har fler funderingar

    Ha en fin dag!