Hur ska jag fylla i inkomst?

När jag gör intresseanmälan och ska fylla i inkomst - ska jag fylla i hushållets inkomst (min och min mans) eller bara min inkomst?

Kommentarer

  • Hej!
    När du har tackat ja till en lägenhet kommer du få fylla i dina uppgifter om inkomst på mina sidor.

    Står din man som din medsökande så kommer vi räkna ihop inkomsterna när man blir aktuell för en bostad.