Kan jag byta till en större lägenhet?

Jag hyr redan en lägenhet av er men vill hyra en lägenhet som är större är det möjligt?

Kommentarer

  • Hej!
    Du kan söka lägenheter via vår hemsida som du är intresserade av. Det du ska tänka på är att du har vid byte 2 månader uppsägningstid. Det vill säga att om du säger upp lägenheten nu i mars för att byta lägenhet inom oss kommer ditt avtal gälla till sista maj. Om man vill undvika att få dubbelhyra är det därför bra att du tittar på från vilket datum lägenheten är ledig i från.
    Du kan också ansöka om direktbyte, om du vet någon som vill byta lägenhet med dig.
    Om du hittar någon att byta lägenhet med lämnar ni in en blankett till oss om direktbyte.
    Blanketten hittar du på hemsidan.

    Ha en bra dag!