Hyr ni ut möblerade lägenheter?

Hej!
Det kommer en konsult till mitt företag som ska vara hos oss i tre månader. Under den tiden behöver hon någonstans att bo, har ni en möblerad lägenhet som vi kan hyra?

Kommentarer

  • Hej,
    Det stämmer att vi har möblerade lägenheter vi hyr ut till företag.
    För tillfället är dock inget ledigt men skulle det bli aktuellt i framtiden behöver hyra en möblerad lägenhet så är ni välkomna att kontakta oss igen genom att skicka ett mail till uthyrning@karlskogahem.se.

    På vår hemsida under rubriken möblerade lägenheter hittar du lite information om vilka storlekar vi har och vad som ingår i hyran.
    Det kan även vara bra att känna till att minsta uthyrningsperiod är tre månader.

    Ha en fin dag!