hur vet jag att jag blivit erbjuden en lägenhet?

Är ny på detta.
Hur vet jag att jag blivit erbjuden en lägenhet? Är det på min sida och under mina ärenden. det står status Erbjudande på ett objekt jag har sökt om. Vad betyder det att jag har fått lägenheten eller att någon annan fått den? hur ska jag tacka ja? hur många dagar har jag på mig att svara?

Kommentarer

  • Hej!

    Du har fått ett erbjudande om visning, det betyder att du är en av tio som får titta på lägenheten. Efter visningen går du in på Mina sidor och svarar Ja/Nej.
    Det är sista svarsdag idag 28/5.
    Därefter kommer vi kontakta sökande efter köordningen, om du blir erbjuden lägenheten kommer vi ringa dig.

    Ha en fin dag!
  • Hej!
    Hur ställer man sig i kö om man inte har internet och bankid.
    Går det att sköta det för en annan person med internet och bankid
  • Hej Bo!

    Man registrerar sig på vår hemsida, om du inte har internet själv kan du be någon annan att hjälpa dig att fylla i en kundanmälan med dina uppgifter.

    Vi kan också skicka dig en blankett, om du hellre vill fylla i en pappersblankett och skicka tillbaka. Återkom med din adress om du vill att vi ska posta en blankett till dig.

    Ha en fin dag!