Hur ställer jag mig i er kö?

Hej,
Jag vill flytta från mitt hus till en lägenhet och jag har förstått att jag måste stå i er kö för att kunna söka lägenhet hos er. Hur gör jag för att ställa mig i kö?

Kommentarer

  • Hej!

    För att ställa dig i vår bostadskö behöver du registrera dig på vår hemsida, du hittar hemsidan här. Här kan du också välja att ställa dig i vår kö till fordonsplats, eftersom det är kö även till parkeringar och garage.

    Karlskogahem har en aktiv kö, så kom ihåg att logga in på ditt konto regelbundet, minst en gång var sjätte månad (180 dagar) för att det ska fortsätta vara aktivt.

  • Vill ställa mig i kö för en garage plats på Bigatan. Mvh Anders
  • Hej!

    Jag har nu aktiverat dig i fordonskön, du kommer få förslag från oss när det blir ett ledigt garage på Bigatan.