Hur lång är uppsägningstiden om man flyttar till sjukhem?

Hej!
Min kusin ska flytta in på sjukhem och behöver därför säga upp sin lägenhet. Hur lång uppsägningstid har hon?

Kommentarer

  • Hej!

    Uppsägningstiden är en kalendermånad när man flyttar till sjukhem, vi behöver en kopia på kontraktet till sjukhemmet.
    Tänk på att uppsägningen ska vara skriftlig och att den gäller från den sista i den månaden uppsägningen kommer in till oss.

    Ha en trevlig dag!