Hur gör jag för att öppna porten med mobilen?

När det ringer på porttelefonen, hur gör man då för att öppna porten med mobilen?

Kommentarer

  • Hej!

    För att öppna porten med telefonen då trycker du 5 eller stjärna lägg på luren. Vill du neka tillträde då trycker du fyrkant och lägger på luren.

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning.Lillemor
    Lillemor Administratör
  • Hej! Hur kopplar jag porttelefonen till min mobil?
  • Hej!
    Du kan kontakta vår Bobutik genom att mejla kontakt@karlskogahem.se och ange det numret du vill koppla in till porttelefonen.

    Du kan även ringa Bobutiken på telefonnr 0586-65700 menyval nr 4 mellan kl 12-16 mån-tors.

    Ha en fin dag!