Hjälp att få upp tappad nyckel ur hisschakt?

Hej!
Jag har precis råkat tappa ner mina nycklar i hisschaktet, kan ni hjälpa mig att få upp dem?

Kommentarer

  • Hej !

    Ja, om det är under ordinarie öppettider kan du göra en felanmälan via Mina Sidor så kontaktar vi hissleverantören som kommer ut och får upp nycklarna. Är det övriga tider, under en kväll eller helg, kan du ringa direkt till hissleverantören. Numret hittar du inne i hissen.

    Det är inte en alldeles enkel sak att få ut nycklar ur ett hisschakt, det kräver en del arbete som du kommer bli fakturerad. Beloppet är för närvarande 2100:- (dagtid). Om nycklarna ska fås fram på en kväll eller en helg är beloppet 4000:-.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare