Har min betalning kommit in?

Hej!
Jag betalade in min hyresavi igår eftermiddag, men den står fortfarande som obetald på Mina Sidor. Har ni fått in betalningen?

Kommentarer

  • Hej!
    När du gör en betalning blir det alltid lite fördröjning från banken innan pengarna kommer in till oss, så kolla igen om någon dag så ska du se att betalningen har kommit in.

    Om den fortfarande inte blivit registrerad då kan du kontakta vår ekonomiavdelning genom att skicka mejl till kontakt@karlskogahem.se.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare