Hämta nycklarna på en lördag?

Hej!
Mitt kontrakt börjar en lördag, när ska jag hämta mina nycklar? Kan jag hämta dom redan på fredagen, eller har ni öppet på lördag?

Kommentarer

  • Hej!

    Vanligtvis kan du hämta nycklarna efter klockan tolv dagen då ditt kontrakt startar. Om kontraktet startar på en lördag är det efter klockan 12 första vardagen efter kontraktet har startat som gäller (då vi inte har öppet under helger). I ditt fall kommer du inte kunna hämta ut nycklarna på fredagen utan får vänta till måndagen efter 12.

    Hälsningar,

    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare