Kan jag få balkongen inglasad?

Vad kostar for att sätta glas på balkongen? lägenhet ligger i Baggängens

Kommentarer

  • Hej!

    Inglasad balkong finns tyvärr inte kvar som tillval hos Karlskogahem, kanske kommer möjligheten tillbaka i framtiden.
    De som tidigare valt inglasad balkong som tillval betalar ett tillägg på hyran varje månad (241kr/mån).
  • Finns det idag tillval att få inglasad balkong hos er främst då gällande Baggängsvägen?
  • Hej!
    Inglasad balkong finns tyvärr inte kvar som tillval, gäller även Baggängsvägen.
    Kanske kommer möjligheten tillbaka i framtiden.
    Lillemor Administratör