Fråga om lägenheten

Hej. Jag bor på våning 3 och har två barn. En son som är 1år och flickan son är 2 månader gammal. Det är svårt på för komma in mig barn vagnar i källaren och jag kan inte lämna barnen ensam. Jag önskar ha lägenheten på våning 1 eller som har hiss. Jag vill söka själv på hem men jag är rädd att kanske jag kommer betala 2 månader och jag är fattig. Jag vill om ni kan inte hitta för mig lägenhet som är lengre fram. Tack med hälsningar

Kommentarer

  • Hej,
    När man bor hos oss har man 2 månader uppsägningstid vid byte inom vårat bestånd. För att undvika dubbla hyror gäller det att tänka på att söka lägenheter med minst inflyttningsdatum 2 månader framåt.

    Ett annat sätt är att undvika dubbla hyror är att hitta någon att byta lägenhet med. Detta kan man göra genom att annonsera via mina sidor på bytestorget. Mer information om bytestorget hittar du här.

    Ha en bra dag!
    Hälsningar,