Finns det cykelrum på Nickkällan?

Jag undrar om det finns tillgång till cykelrum här på Nickkällan, Bregårdsgatan 19.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har tyvärr inget cykelrum på Nickkällan. Du som boende på Nickkällan har möjlighet att få tillgång till cykelrum på Hantverksgatan 4.

    För att få tillgång till cykelrummet behöver du kontakta vår Bobutik, du hittar Bobutikens kontaktuppgifter här.

    Önskar dig en trevlig helg!

    Lillemor Administratör