Varför får jag ingen post?

Vart hämtar jag min post någonstans? Hittar inte brevlådorna och posten verkar inte hitta till mitt brevinkast på dörren heller så undrar vart min post tar vägen. Eller är det brevbäraren som inte kan läsa?

Kommentarer

  • Hej!

    Posten ska komma i ditt brevinkast.

    Har du fått namn på dörren? Annars hör av dig om vi missat detta så ska vi genast komma och sätta upp namn.

    Om du har namn på dörren och du ändå inte får post kan det vara bra att du kontaktar posten för att se vad som hänt.

    Ha en bra dag!