Kan man överta lägenhetsavtal?

Hejsan!
Jag bor hos en vän som inneboende i eran lägenhet, han har tänkt sig att flytta i annanstans men jag vill stå kvar här. Jag undrar att kan vi komma till er och byta avtalet?

Kommentarer

  • Hej,
    Det går inte att överta någon annans avtal. När din vän säger upp avtalet har du möjlighet att vara med att söka på lägenheten. Du kan även söka andra lediga lägenheter via hemsidan.

    Ha en trevlig dag!