Vilka tillbehör ingår i mitt abonnemang fastighetsnära insamling?

Jag fick inga när jag bytte till två soptunnor.

Kommentarer

  • Hej!

    Nedanstående tillbehör ingår för dig med abonnemanget fastighetsnära insamling.
    • Behållare för din papperspåse med matavfall
    • Slask-up, slev/skrapa
      Denna hjälper dig flytta potatisskal och annan slask ur diskhon till soppåsen.
    • Låda för glödlampor och batterier
      När lådan ska tömmas hänger du den på ett av sopkärlen. När den är tömd förvarar du den inomhus till nästa gång den ska tömmas.
    • Behållare för mjukplast, en så kallad minimizer
      Samla din mjukplast i exempelvis en förbrukad brödpåse som du satt fast i behållaren.
    Saknar du något av följande tillbehör ber vi dig kontakta vår kundtjänst
    e-post info@juneavfall.se
    telefon 036-171900

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.