Vem tömmer slam hos oss?

Igår tömde ni min brunn. Det brukar alltid vara June Avfall & Miljö som tömmer men nu stod det ett annat namn på både slambil och arbetskläder.
Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej!

    Det var rätt iakttaget. Från och med 1 januari 2023 anlitar vi entreprenören GDL för slamtömning i kommunerna Habo, Jönköping och Mullsjö.

    För dig som kund innebär det att GDLs personal och fordon tömmer ditt slam. Men det är fortfarande till oss du ska vända dig om du vill beställa extratömning, anmäla ägarbyte eller har andra frågor, till exempel om din faktura.

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.