Varför skickar ni påminnelse innan ni skickar faktura?

Vi besökte sortergården med företagets lastbil, så den registrerades och fakturerades automatiskt. Men väldigt skumt att få en påminnelse innan själva fakturan kommit.

Kommentarer

  • Hej,

    Det verkar som det blivit fel någonstans.
    Svea Ekonomi skickar fakturor till företag vars företagsregistrerade lätta lastbilar besökt en sortergård. Det är därför bäst om du vänder dig direkt till dem.

    Kontaktuppgifter till Svea Ekonomi:
    E-post: avcinfo@svea.com
    Tel: 08-735 29 59
    Öppet: Vardagar 8–17

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.