Varför har ni infört besöksavgift på sortergården?

Det funkade fint med sortergårdskort förra året.

Kommentarer

  • Hej!

    Alla som lämnar avfall från företag behöver betala för att vi tar hand om deras avfall. Enligt vår statistik saknade omkring 40 % av företagen som lämnade avfall på sortergården sortergårdskort. Det innebar att vi inte fick betalt för våra utgifter. Med det här systemet räknar vi med att fler företag betalar för sitt avfall.
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.