Varför har jag fått en faktura?

Jag har alltid använt sortergårdskort till min firma.

Kommentarer

  • Hej!
    Bra att du frågar.
    I början av 2022 införde vi ett nytt betalsystem där alla företagsregistrerade lätta lastbilar automatiskt dokumenteras och faktureras, när de kör in på sortergården. Du har förmodligen besökt en sortergård med ett sådant fordon. Sortergårdskortet gäller fortfarande. Det gäller för enskilda firmor och om du lämnar verksamhetsavfall med ett annat fordon än ovanstående.

    Mer information hittar du på vår webbplats
    juneavfall.se

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.