Våra utflyttade hyresgäster lämnade kvar trasiga grejer, vad gäller?

Vi måste slänga dem innan nästa hyresgäst flyttar in. Kan vi lämna det på sortergården utan kostnad?

Kommentarer

  • Hej!

    Alla företag/verksamheter som lämnar avfall ska betala för att vi tar hand om deras avfall. När ni plockar in detta avfall i era bilar och ger era hyresgäster denna service betraktar vi avfallet som verksamhetsavfall.

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.