Var ställer jag in notiser och aviseringar i appen?

Jag kan inte hitta var jag kan ställa in notiser och aviseringar i appen, kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej!

    För att få notiser och aviseringar:

    1. Klicka på de tre strecken i mitten längst ner. Då får du upp ett kugghjul i högra hörnet.

    2. Klicka på kugghjulet och välj Notiser & Aviseringar. Markera de notiser som du önskar få.

    3. Välj det klockslag du önskar få påminnelse om soptömning. Klicka på klockslaget så kommer en rullmeny upp. Välj tid och tryck på ok. Klar!

    Kom ihåg att notiserna i din mobiltelefon också måste vara påslagna för att vår app ”June Avfall & Miljö” ska fungera.

    Ha en bra dag!

    Ann-Sofie
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.