Vad gäller sortergårdskort?

Ska jag ha sortergårdskort eller gäller det nya systemet?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Sortergårdskort är endast till för dig som har enskild firma.
    Om ni använder en företagsregistrerad lätt lastbil kommer den registreras och faktureras automatiskt. Använder ni andra fordon när ni lämnar verksamhetsavfall behöver ni även ha ett sortergårdskort för de övriga fordonen. Ni kan välja att lägga till dessa fordons registreringsnummer i vårt automatiska betalsystem. Då kommer alla era besök med fordonet faktureras automatiskt. Kom ihåg att företaget får betala för besöket även när du lämnar privat avfall med fordonet.

    Besök gärna vår hemsida för mer information om sortergårdskort och betalsystemet.
    Verksamhetsavfall på sortergården

    Med vänliga hälsningar

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.