Tvättar ni kärl?

Vårt sopkärl är riktigt grisigt, erbjuder ni tvätt av kärlen?

Kommentarer

  • Hej!

    Tvättning av sopkärl är ingen tjänst vi erbjuder. Du kan själv passa på att spola av ditt kärl efter vi varit och tömt det. Kom ihåg att inte hälla ut vattnet på gatan, då rinner det ner i våra sjöar. Töm istället ut vattnet på grus eller gräsmatta så filtreras det i marken.

    Besök gärna vår hemsida för fler tips om hur du håller ditt kärl rent.
    Sommartips för ditt sopkärl

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.