Kan ni laga mitt trasiga lock?

Ena locket har blivit trasigt, den saknar 1 av 2 grejer för att hålla ihop locket med tunnan. Så den sitter för tillfället lite dåligt. Svårt att skriva och förklara men tror det endast behövs en grå liten grej som håller ihop det.

Kommentarer

  • Hej!

    Den grå som håller ihop kärlet med locket är en sprinter.

    Vi behöver veta din adress så vi kan komma ut med ny sprinter till dig.
    Välkommen att kontakta vår kundtjänst
    E-post info@juneavfall.se
    Telefon 036-171900

    Med vänliga hälsningar från
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.