Kan jag slippa betala för soptömning?

Jag bor utomlands 6 månader varje år kan man slipa sopptömning och avgift under den tiden jag är där
Percy

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, du kan ansöka om uppehåll i hämtning om ingen bor i huset under minst 3 månader. Du slipper betala den rörliga avgiften, däremot får du betala den fasta avgiften.

    Fyll i blanketten nedan och skicka in den till oss. Vi behöver din ansökan senast sex veckor innan uppehållsperioden börjar.
    Anmälan om uppehåll i hämtning av hushållsavfall

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.