Hur får jag avisering om slamtömning?

Kan man få avisering om slamtömning via appen? Jag har fått min avisering per post idag, samma dag som åtgärden utförts.
Anna

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt brev.

    Nej, än så länge skickar appen endast aviseringar om soptömning och latrinhämtning (gäller dem som bor i småhus/fritidshus).

    Vi beklagar att du har fått ditt brev så sent. Vi har bytt system och arbetar med att brevutskicket ska nå dig tidigare.

    Med vänlig hälsning
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.