Skulle vilja dela kärl med grannen?

Vi har nästan inga sopor.

Kommentarer

  • Hej!
    Absolut om du och grannen är överens om det. Ni kan till och med dela med ytterligare en granne.
    När ni delar abonnemang delar ni på den rörliga kostnaden för abonnemanget. Den fasta kostnaden däremot, betalar ni var och en. En av er måste ta ansvar för uppställningsplatsen.

    När vi tagit emot er skriftliga ansökan om gemensam tömning för delat kärl, tar det cirka 4 veckor innan ändringen börjar gälla. Kom ihåg att både du och grannen måste skriva under blanketten innan ni skickar den till oss.

    Ladda ner nedanstående PDF-fil
    Anmälan om gemensam hämtning av hushållsavfall

    Vill du hellre få blanketten i din brevlåda?
    Välkommen att kontakta vår kundtjänst
    E-post info@juneavfall.se
    Telefon 036-171900

    Vänlig hälsning från

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.