Hur får vi påsar för matavfall?

Våra påsar är slut. Var kan vi hämta nya?

Kommentarer

  • Hej!
    Om du representerar en bostadsrättsförening eller har en verksamhet
    Du kan beställa utkörning (mot avgift) av matavfallspåsar via vår webbplats
    Beställ matavfallspåsar

    Du kan också beställa matavfallspåsar via mejl till vår kundtjänst
    E-post info@juneavfall.se

    Du kan hämta matavfallspåsar på sortergården. Be personalen om hjälp. Du betalar inget för påsarna. Om du kör in på sortergården med en företagsregistrerad lätt lastbil och endast ska hämta matavfallspåsar behöver du berätta det för personalen så fort du kommit in på gården. Annars får företaget som äger fordonet en faktura från Svea Ekonomi.

    Här hittar du mer information om
    Matavfallspåsar för verksamheter

    Om du är privatperson i en hyresrätt eller i småhus
    Bor du i en hyresrätt eller villa kan du hämta matavfallspåsar för eget bruk på våra sortergårdar och i olika matvarubutiker. På vår webbplats hittar du listan på de butiker som tillhandahåller matavfallspåsar.
    Hämta matavfallspåsar

    Ha en fin dag!

    Ann-Sofie
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.